Choineczka mała...

Choineczka mała w izbie zapachniała... Niestety moja nie pachnie bo jest papierowa.
Bazą choinki jest tektura, którą potuszowałam distressami. Podobnie jak wycięte wykrojnikami gałązki. No cóż trochę pracy mnie to kosztowało... ;)
Poisencje wycielam z bialego papieru i również potuszowalam, troche wytłaczania, pręciki i kwiaty gotowe. Do tego kilka ozdób: male brokatowe bombki, kokarda, olszowe szyszki i napis z tekturki od I-kropka.
Gotowe!!!
U mnie coraz bardziej widać, że zbliżają się święta. A jak jest u Was???
Pozdrawiam
R.

Zglaszam moja prace na wyzwanie APS Craft : APS Craft
Oraz na wyzwanie TDZ- wyzwaniowo:TDZ

 Zgłaszam moją pracę na wyzwanie od A do Z które znajdziecie tutaj:Od A do Z
https://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-27.html?m=1
Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Dziękuję


Komentarze

  1. Pomysłowa choinka
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie dobrane kolory, które ze sobą współgrają. Fajne wykonanie i efekt końcowy. Bardzo mi się podoba całość. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu DT sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Radosnych świąt na niebiesko

Kartka w szarościach.

Bombka na choinkę